Gå til innhold

iPod Classic (160GB) problem - atter en gang


Anbefalte innlegg

Hmpf. Tror aldri jeg har opplevd mer problemer med en MP3-spiller før. At det ikke er mulig å lage noe som virker for en gangs skyld.

 

Over til problemet,

min iPod viser det skumle røde krysset på skjermen når jeg skrur den på. Jeg har prøvd å resette den, og å sette den i disk mode. Etter jeg har resatt den prøver jeg å sette den i disk mode, men dette er jo selvsagt umulig. Er det poenget at det skal være så ufattelig vanskelig, gjør jeg noe feil, eller er har jeg rett og slett fått en defekt iPod ettersom at dette er tredje gang siden jul den har spontant sluttet å virke?

 

Noen som har noen idéer om hva jeg kan gjøre som kanskje kan fikse den? Uten at jeg trenger å få den byttet inn? Og erstatter butikken jeg kjøpte den på når den er død?

 

EDIT: Det kommer en hakkelyd fra harddisken, som om den har stoppet opp. Er dette normalt, og var det et dumt spørsmål?

 

 

-Taake

Endret av Taakefjellet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs hva du mener med hakkelyd.. Litt lyd lager min også, når den finner fram filer, som en hver annen harddisk:)

 

Kan ikke hjelpe deg med selve problemet dessverre, men vist du leverer den inn til butikken har de lovt til å prøve å rette feilen før de gir deg ny. Er de snille og greie får du ny med en gang.

 

For å være helt nøyaktig må iPoden din ha vært inne til reperasjon 3 ganger for samme feil før du kan kreve ny vare. dessverre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Oioioi, hadde helt glemt denne tråden. Skal ta den inn til butikken så snart som mulig.

Med hakkelyd mener jeg ikke den standard lyden som harddisker alltid lager. De suser jo alltid litt en gang i blandt. Dette er mer som om harddisken har stoppet opp. Den hakker kontinuerlig uten noen "susing".

 

 

 

 

 

-Taake

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...