Gå til innhold

Japanske PS3 spill


axe_puzzle

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg syns mange spill mister den touchen eller den feelingen det har bare ved å ha "dårlige" oversettelser fra japansk til engelsk, har jeg i senere tid hatt lyst til å bestille spill fra Japan. Spill som DMC4 eller MGS4 blir et must å spille på japansk, fordi jeg føler at stemningen i spillet blir mye bedre (samme som f.eks anime).

 

Nå skal det sies at japansken min ikke er av den est solide, men skal begynne å lære meg litt nå fremover. Det jeg egentlig lurer på her da er: Hvis jeg kjøper et spill fra www.playasia.com som står beskrevet med at det er f.eks DMC4 (Japan Version) kommer disse da med engelske subtitles? Har lyst til å spille spillene fra de japanske utgiverne på japansk, men ettersom jeg ikke er mest hardcore i japansk er jeg forsåvidt avhengig av at det er subs for å få med meg diverse story, etc.

 

Noen som har erfaringer med dette ? Har lest litt rundt på nettet og funnet ut litt rundt emnet. men hadde vært greit a fått vite om noen her på forumet har liknende erfaringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...