Gå til innhold

Office07 "Programversjonen samsvarer ikke".

Ksungam

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sitter på en ny pc nå, der Windows og all programmvare allerede var installert. Det var også en full prøveversjon av Office. Har nå kjøpt en Home and Student pakke med kun word, excel, powerpoint og onenote. Serialen til denne virket da naturligvis ikke på den fulle pakken som var installert. Jeg avinstallerte den gamle Office-en og instalerte den nye med cd-en, alt gikk bra, serialen funket og da jeg åpnet programvaren for første gang registrerte jeg den på nettet, som funket bra.

Men da jeg åpnet word igjen fikk jeg meldingen "Office-programversjonen samsvarer ikke." Jeg får den i de andre programmene og. Jeg har prøvd å restarte pc-en uten hell. Noen som vet råd?

Edit: Lastet opp et bilde. De tre programmene som det ikke er rød firkant rundt lå der fra den gamle Office-pakken. Jeg unlot å installere disse, det var muligens dumt.

Edit2: Meldingen sluttet plutselig å komme i word. Jeg prøvde å gå inn via noe jeg tror var en gammel snarvei fra den forrige word. Fikk da opp en melding om jeg hadde lyst å gjøre 'ett eller annet' hvilket jeg trykket ja på. Så sluttet meldingen å komme. Men den kommer fortsatt i de andre programmene.

post-49099-1201202925_thumb.jpg

Endret av ZiroN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...