vdr Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Har prøvd å oppdatere driver men det går ikke.. Har åsså prøvd å laste ned en driver fra en annen pc med en ekstern harddisk men det går heller ikke. Har et Yukon 88E8053 pci-e gigabit ethernet nettverkskort. Hva skal jeg gjøre ?
Bjorgen Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Har prøvd å oppdatere driver men det går ikke.. Har åsså prøvd å laste ned en driver fra en annen pc med en ekstern harddisk men det går heller ikke. Har et Yukon 88E8053 pci-e gigabit ethernet nettverkskort. Hva skal jeg gjøre ? Prøv å last ned ny driver til hovedkortet... Det har funka på meg før! er eit temmelig vanlig problem det der
vdr Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Skrevet 24. januar 2008 åssen finner jeg ut hva hovedkortet heter?
Plecto Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Står det i enhetsbehandlinga at driveren til nettverkskortet fungerer som det skal? Hvis det gjør det, har du kontakt med noe annet på nettverket, som f.eks. router eller andre pcer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå