Gå til innhold

2 kabler til Lcd skjermen min?


nasse222

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan hende du har 2 muligheter på skjermen din, "vanlig" kabel eller DVI kabel. Skjermen bruker bare en av disse om gangen, så ikke ha i begge. Sannsynligvis har skjermen din også en "source" knapp eller lignende hvor du kan velge hvilke signaler den skal benytte. Prøv å sett i DVI kabelen og skru på PC-en, og trykk på source knappen (eller noe tilsvarende i skjerm menyen feks). Det er best å bruke DVI.

Lenke til kommentar

takker for tips, men ingen source knapp e.l.

Vært innom alle instillinger til skjerm, gjennom skrivebordet og gjennom ATI programmet som fulgte med maskinen..

I don`t get it..

Regner med det er en kabel som skal gi bedre bilde kvalitet, siden dette er en "dyr" Lcd skjerm!

Stod ikke noe om den i papirer som fulgte med pc`en heller?

Lenke til kommentar

Prøvd det meste nå, men ikke søren om jeg finer ut hvorfor den ikke vil fungere med kun den hvite kabelen tilkoblet.

Men ser med den gang at bilde kvaliteten er mye (!) bedre når den hvite kabelen er i , istedet for VGA kabelen, men som sagt så blinker bildet da ca hvert 2-3sekund, er borte i 2-3 sek og kommer tilbake osv osv.

Lest bruksanvisninger og alt, står helt rådløs..:(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Funnet hvordan jeg velger hva slags kabel jeg vil bruke, de velger jeg på menyen på skjermen! Men når jeg velger den nye typen istedetfor VGA, så skjer det samme: skjermbildet går av og på hele tiden, ca 3-5 sekunders mellomrom. Og når det ikke er bilde, så får jeg ikke brukt menyen!!?? Det MÅ være bilde på skjermen for at menyen skal komme opp på skjermen, wierd!!

Tips anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...