pululf Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hei! Jeg har lastet ned beta-versjonen av audiosurf, som det snakkes om på forsiden av gamer.no... Men det som er litt rart at det eneste som er farga er de klossene jeg skal ta, og skipet mitt! Noen som vet hvorfor det er slik? EDIT: Ok, skjønner nå at jeg må komme meg litt lengre inn i spillet før det blir mere farger... Men en ting til: Jeg fikk bare spillt 2 sanger, og så måtte jeg kjøpe spillet! Hvorfor det? Han som skrev den "anmeldelsen" av spillet på forsiden sa jo ingen ting om at man måtte kjøpe spillet.... Endret 23. januar 2008 av pululf
Klevenffs Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har kjøpt spillet på steam, men nå får jeg beskjed om at demoen er utgått og at jeg må kjøpe det. wtf, tips?
thadon Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har kjøpt spillet på steam, men nå får jeg beskjed om at demoen er utgått og at jeg må kjøpe det. wtf, tips? Restarte steam
Klevenffs Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Funket Har dog også et problem med at som oftest når jeg starter et brett så er ikke mapet loadet inn på en måte, ser ingen modeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå