alkazelters Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 Hei! Jeg koblet et Isdn kort inn i maskinen min. Operativsystemet er Win 98. Modemet fungerer upåklagelig, men maskinen vil ikke lenger slå seg av på andre måter enn med strømknappen etter at jeg koblet dette til ("vent mens Windows avlutter")Har hørt at dette er en typisk "Win98 issue", men er det noen av dere som vet om noen løsning på problemet?
striky Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 Dette er som du sa et veldig vanlig win98 issue. Men du kan jo prøve å legge inn andre/nyere drivere til kortet.
alkazelters Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Skrevet 15. februar 2003 Jeg har de nyeste driverne og det er faktisk bare med de jeg har fått det til virke.
Muffinman Skrevet 15. februar 2003 Skrevet 15. februar 2003 Det finnes en fix til det velkjente avslutningsproblemet. Klarer ikke å huske hvor jeg fant den, men du googler deg sikkert fram til den...
francis Skrevet 16. februar 2003 Skrevet 16. februar 2003 Det finnes en fix til det velkjente avslutningsproblemet. Klarer ikke å huske hvor jeg fant den, men du googler deg sikkert fram til den... win update harhadde den.. Francis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå