dangaute4 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 såg video på youtube og der var det ein som starta samme windows 2 ganger det såg ut som ei vanleg ruta der du trykker kryss(X) og legg ned og alt det men vett någen her ka det hette?forematert pc.en?
Dabola Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 (endret) Har ingen erfaring med VMware men er selv svært fornøyd med Virtualbox. Det var den positive omtalen i Softpedia som gjorte at eg satsa på VirtualBox framfor WMware. Installerte versjon 1.5.4 som hvilket som helst program. Msi-fila er berre 17 MB. Startet det, klikket >New og definerte ein ny virtuell XP Proff. - tilsv. den PC-en idag kjører. Fulgte menyane og 5 minutt etter var XP's installasjon igang! 5 min. seinare var det berre å starte den virtuelle PC-en. Kom meg på nettet direkte! Mus, USB, tastatur.. fungerte direkte. Hadde litt problem med at skjermen var litt liten og rota litt før eg fann ut korleis gjere den større. To dager seinare hadde eg to XP Proff.-versjoner og Ubuntu 7.10! Med snarveien gjennom den høgre Ctrl-knappen so hopper eg med musa mellom Host og Guest. Enkelt og facinerande. Med eit klikk lager du ein sikkerheitskopi av alle instillinger. Etter f.eks. installasjon av eit program med virus+ + er det berre å slette og tilbakestille heile systemet til forrige "sikkerheitskopi". Installasjon av programmer og all annan pc-bruk er nøyaktig som på Host - original XP versjon. Anbefaler å prøve det. Trur du blir imponert. Hadde eg berre gjort dette tidligere er det eg tenker på stadig nå om dagen. Lykke til! Endret 23. januar 2008 av Dabola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå