vyrez Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Hei. Har bestemt meg for å satse på PvP nå, da jeg er lei PvE er rett å slett lei av å må sette av en hel kveld vist man skal i instance, å fant ut at PvP kan man spille litt mere "avslappa". jeg har en lvl70 dwarf war, som er fury specced, men har skaffa meg 2H wep, det er Khorium Champion(det er ikke det beste det vet jeg, men er helt ok) det jeg lurer på er hvordan burde kanskje talent tree se ut? noen som har noe kjennskap til dette, å kanskje noen tips å anbefalninger, vet det finnes milioner av forskjellige løsninger, men noen er kanskje mer kjent som gode settupps enn andre? en annen ting, har spilt fury så mye at jeg har rett å slett glemt bort noen ting, slik som hva jeg burde satse på hvilke stats, jeg har en del dåle gear, men er oppe i ca 1900AP buffed, og 7K Armour, 9.3K HP. med hitrate 108 å 19.57% critt chanse. noen tips, anbefalninger på gear jeg burde gå etter? spiller på server Killrogg, så er det noen som har en ledig plass på arena team, ta gjerne kontakt(en liten annonse på slutten må til:P)
Lycantrophe Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Ta et oppsett med max dps og best i pvp. Det slayer som faen.
Kuldesjokk Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Warlock tar en shadowbolt og hunter concussive shot (riktig?) Men litt mer on-topic, smell opp en post i warriortråden og et skikkelig insider tips, honorrewardgearet er en fin ting....
Gnimmels Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hei. Har bestemt meg for å satse på PvP nå, da jeg er lei PvE er rett å slett lei av å må sette av en hel kveld vist man skal i instance, å fant ut at PvP kan man spille litt mere "avslappa". jeg har en lvl70 dwarf war, som er fury specced, men har skaffa meg 2H wep, det er Khorium Champion(det er ikke det beste det vet jeg, men er helt ok) det jeg lurer på er hvordan burde kanskje talent tree se ut? noen som har noe kjennskap til dette, å kanskje noen tips å anbefalninger, vet det finnes milioner av forskjellige løsninger, men noen er kanskje mer kjent som gode settupps enn andre? en annen ting, har spilt fury så mye at jeg har rett å slett glemt bort noen ting, slik som hva jeg burde satse på hvilke stats, jeg har en del dåle gear, men er oppe i ca 1900AP buffed, og 7K Armour, 9.3K HP. med hitrate 108 å 19.57% critt chanse. noen tips, anbefalninger på gear jeg burde gå etter? spiller på server Killrogg, så er det noen som har en ledig plass på arena team, ta gjerne kontakt(en liten annonse på slutten må til:P) Nå er ikke jeg en warriorekspert, men her har du en helt grei PVP-build! Du bør skaffe deg mer HP, og masse resillience, og mer crit. Kan godt gå litt utover APen din, så vidt jeg vet. Få deg sesong 1 gladiatorgear, så har du et godt utgangspunkt!
Kuldesjokk Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 (endret) http://www.wowhead.com/?talent=LV0xbIbqMbdbZVVzm0xRZc Litt preferanser i bunn av arms der, men ville heller hatt en slik. Og som jeg har sagt andre har sagt tidligere, gearet du får fra honor er fint pvp-startergear. Post gjerne i warriortråden neste gang Edit: Så den var med imp. demoshout, foretrekker booming voice selv, men ser en del har slik jeg satte de poengene i t2 nå... Endret 23. januar 2008 av Kuldesjokk
heimnes Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Finn en resto druid. det er nesten uslåelig.(hvis du skal gå arena)
yuo are smart Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Ta et oppsett med max dps og best i pvp. Det slayer som faen. Haha! On a more serious note, 33/25/3 er vel speccen de fleste bruker, janei?
StarGazer Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Skaff deg gladiator settet før du begynner med arena. Og et bedre våpen! Blir ikke noe morro viss ikke...
DeadbeaT Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) rettelse: begynn med arena så tidlig som mulig, 10 i uken, så snart dere detter nedenfor 1300, disband laget, lag nytt og fortsett, ikke regn med å få noe særlig rating før dere har utstyr. så når dere ikke gjør deres 10 games i uken farmer du BGer som en tulling til du har alt det er verd å få tak i der, samtidig skal du ha fått nok poeng fra de sugne arenalagene deres til å plukke opp et par vengeful deler, og da, da kan dere begynne å spille pvp med mening. Endret 27. januar 2008 av DeadbeaT
Ajaco Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 rettelse: begynn med arena så tidlig som mulig, 10 i uken, så snart dere detter nedenfor 1300, disband laget, lag nytt og fortsett, ikke regn med å få noe særlig rating før dere har utstyr. så når dere ikke gjør deres 10 games i uken farmer du BGer som en tulling til du har alt det er verd å få tak i der, samtidig skal du ha fått nok poeng fra de sugne arenalagene deres til å plukke opp et par vengeful deler, og da, da kan dere begynne å spille pvp med mening. World of Grindcraft. (Sånt som det er også det som gjør spillet avhengihets dannende) Men det er eneste fornuftige veien. Eventuelt hvis du har noen venner / venninner som ikke spiller wow til vanlig som synes det er gøy å grinde AV kan du jo utnytte deg av det
manyquiz Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 som warrior kjører jeg mortal strike og full flurry.. jeg spiller for det meste 5v5 arena og har funnet ut at second wind og tactical mastery er rimelig unødvendig for meg siden jeg som regel aldri har focus på meg.. så kjør maks dps og maks crit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå