sildjos Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 hei:) Jeg er jente på 26, har ingen utdannelse etter vidergående. har jobbet i butikk siden, og er drita lei. har ikke planer om å ta noen videre utdannelse, men heller kanskje noen kurs. Så hvis jeg tar sikkerhetskurs og førstehjelpskurs.. hvilken sjangse har jeg for å få jobb offshore( innen catering,re opp senger:))? hvordan går jeg fram? Er det vanskelig no å få jobb der? takk.
C_Hendrix085 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 hei:) Jeg er jente på 26, har ingen utdannelse etter vidergående. har jobbet i butikk siden, og er drita lei. har ikke planer om å ta noen videre utdannelse, men heller kanskje noen kurs. Så hvis jeg tar sikkerhetskurs og førstehjelpskurs.. hvilken sjangse har jeg for å få jobb offshore( innen catering,re opp senger:))? hvordan går jeg fram? Er det vanskelig no å få jobb der? takk. Det første du gjør er å kontakte offshore bransjen å hører hva de har ledig og hva slags folk med forskjellige spesifikasjoner de trenger. Så, lærer du til neste gang du skal ha jobb at det er bedre å kontakte stedet du skal ha jobb, fremfor et nettforum. Tror en eventuell arbeidsgiver vet mer om hva de trenger enn oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå