moestue Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Ser etter Canon 40D i statene, og kom over denne siden: www.bestpricecameras.com 40D koster utrolige 429 dollar... Er det bare meg eller høres det for godt ut til å være sant?
andersno Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Når et tilbud er for godt til å være sant, er det nettopp det. $429 er jo en helt urealistisk pris. Et kjapt søk på "bestpricecameras" vil vise at du bør holde deg langt unna!
tomsi42 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Et raskt søk på google ville gitt deg svar. Kan summeres til en setning: Hold deg unna. Tom Endret 22. januar 2008 av tomsi42
Bikeridr Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Det som egentlig er litt interessant: Hvordan i himmelens navn har de klart å holde seg i bissniss i over tre -3- år? Etter å ha lest flere av de linkede (og underlinkede) sidene, så er det jo klart og tydelig *ingen* som har fått noe fornuftig salg fra dem. (Rating 0,1/10). Selv driver jeg/vi internettbutikk (ikke innen foto) og vi er billige innenfor vårt område. Det er ikke alltid kunden får varene så raskt som vi lover pga forskjellige forhold, men vi er nå i alle fall ærlige og likningsmydighetene/Brønnøysund har ikke noe å utsette på oss. Jeg ville tro eierne av en slik bedrift i Norge ville spikret paller i mange mange år om de skulle ture frem på denne måten.. ..Eller..??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå