Dryper Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Heisann! hvordan leser jeg data fra to tables samtidig? altså fra MYSQL <? $newline = "<br />"; $con = mysql_connect("$Host","$User","$Pass"); if (!$con) { die('Could not connect: ' . mysql_error()); } mysql_select_db("$DBname", $con); $result = mysql_query("SELECT * FROM users"); echo "<hr /><hr /><table border='1' width='100%'> <tr class='topscore'> <th>Username:</th> <th>Crew:</th> <th>XP:</th> <th>Rank Title:</th> <th>Health:</th> <th>Users Killed:</th> <th>Highscore Rank:</th> </tr>"; while($row = mysql_fetch_array($result)) { echo "<tr class=topscore>"; echo "<td>" . $row['username'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['/*Nothing*/'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['rang'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['/*Nothing*/'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['health'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['kills'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['rank'] . "</td>"; echo "</tr>"; } echo "</table>";mysql_close($con); #------Copyright Nede på formen :)-------# echo "<center><hr /><hr />Globalmafia Ranksystem $newline"; echo "Version: 0.1 Beta$newline"; echo "<i>By Driiper</i></center>"; ?> </div> </div> er det slik at jeg bare må gjøre denne " $result = mysql_query("SELECT * FROM users");" om til " $result = mysql_query("SELECT * FROM users AND ranks");" det må jo være feil :S hvordan. Takker for svar
Dryper Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Heisann! hvordan leser jeg data fra to tables samtidig? altså fra MYSQL <? $newline = "<br />"; $con = mysql_connect("$Host","$User","$Pass"); if (!$con) { die('Could not connect: ' . mysql_error()); } mysql_select_db("$DBname", $con); $result = mysql_query("SELECT * FROM users"); echo "<hr /><hr /><table border='1' width='100%'> <tr class='topscore'> <th>Username:</th> <th>Crew:</th> <th>XP:</th> <th>Rank Title:</th> <th>Health:</th> <th>Users Killed:</th> <th>Highscore Rank:</th> </tr>"; while($row = mysql_fetch_array($result)) { echo "<tr class=topscore>"; echo "<td>" . $row['username'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['/*Nothing*/'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['rang'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['/*Nothing*/'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['health'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['kills'] . "</td>"; echo "<td>" . $row['rank'] . "</td>"; echo "</tr>"; } echo "</table>";mysql_close($con); #------Copyright Nede på formen :)-------# echo "<center><hr /><hr />Globalmafia Ranksystem $newline"; echo "Version: 0.1 Beta$newline"; echo "<i>By Driiper</i></center>"; ?> </div> </div> er det slik at jeg bare må gjøre denne " $result = mysql_query("SELECT * FROM users");" om til " $result = mysql_query("SELECT * FROM users AND ranks");" det må jo være feil :S hvordan. Takker for svar Fikk det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå