kake_fisk Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg har en side som heter http://sacredwater.uni.cc/media.html På min data forlenger ikke templaten seg, men på min venns data er det ikke noe galt med siden. Kan noen sjekke om det er noe feil med den, eller om det bare er min data? Jeg har foresten Internet Explorer 7 tror han har IE6... Endret 21. januar 2008 av kake_fisk
semafor Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Fjern #imPage { height:360px; } p003.css (line 1) Og link nå til rett fil: http://sacredwater.uni.cc/media.html
kake_fisk Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 (endret) oi, sorry ga feil webside -_- skal redigere nå. man burde jeg ikke gjøre det på alle sidene i så fall? og er du sikker på at det vil virke? edit: detter står i p003: #imPage {position: relative; height: 360px; } skal jeg slette hele, eller bare en del av den? Endret 21. januar 2008 av kake_fisk
semafor Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Du skal prøve å fjerne det jeg sa (kun ett uttrykk). Prøving og feiling, leting og lesing, og læring er det beste du kan gjøre for å unngå slike feil.
kake_fisk Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 ja egentlig, takk... skal prøve nå...
kake_fisk Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 jeg gjorde ikke som du sa, men jeg tok dit tips og begynte å se etter ting som kunne være feilen. Så skiftet jeg #imPage {position: relative; height: 360px; } til #imPage {position: relative; height: relative; } og da virket det. takk for hjelpen.
semafor Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Det er fordi du ineffektivt fjernet height propertien. Det er ingenting som heter "height: relative". Men, ja, bra du leser.
kake_fisk Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 men nå må jeg begynne å legge text og bilder inn på siden fordi den er veldig liten nå, siden jeg tok relative;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå