Gå til innhold

En ettermiddag i midten av januar!


Dr.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det bare er meg, men jeg syns det er litt snett. Prøv å rett det opp og se om det blir bedre.

 

Og en ting jeg festa øya mine på var dette løvtreet som blei veldig fremtredende og jeg regner ikke med at det var selve motivet. Jeg hadde sikkert ikke lagt merke til det jeg heller før jeg hadde kommet hjem å fått noen andre til å kommentere det.

 

Jeg kan for lite om fotografering, men for meg ser det nesten ut som du har satt fokus der noe som burde være på selve huset. Dette er noe jeg bare tror, jeg har ikke nok kunnskap til å vite.

 

Motivet i seg selv kan jeg godt like, jeg syns det var fint du fikk med veien i fremgrunnen der. Men skal du rette opp bilde forsvinner vel dessverre en del av den.

Lenke til kommentar
Mulig det bare er meg, men jeg syns det er litt snett. Prøv å rett det opp og se om det blir bedre.

 

Og en ting jeg festa øya mine på var dette løvtreet som blei veldig fremtredende og jeg regner ikke med at det var selve motivet. Jeg hadde sikkert ikke lagt merke til det jeg heller før jeg hadde kommet hjem å fått noen andre til å kommentere det.

 

Jeg kan for lite om fotografering, men for meg ser det nesten ut som du har satt fokus der noe som burde være på selve huset. Dette er noe jeg bare tror, jeg har ikke nok kunnskap til å vite.

 

Motivet i seg selv kan jeg godt like, jeg syns det var fint du fikk med veien i fremgrunnen der. Men skal du rette opp bilde forsvinner vel dessverre en del av den.

 

 

Tenker du på treet på høyre siden eller venstre siden?

Lenke til kommentar
Ja det lar seg nok sikkert gjøre. mulig om du setter fokus på huset. Feks på ditt kamera fokuserer manuelt eller setter fokuspunkter på huset. og ikke har en veldig til dypdeskaphet?

 

Jeg veit ikke jeg er fortsatt en glad amatør i som er under opplæring i kapitelet "grunnleggende fotografering"

 

Okey! skal ha det i bakhodet, er ganske fersk selv ass, men takk for kritikken og rosen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...