Nicholasolsen Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) . . . Endret 21. november 2010 av Nicholasolsen
nPulz Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Tror det ville vært lurt og lagt ut en evt portefølje av arbeid du har gjort. Og evt litt mer info over hva som skal gjøre på dette "teamet". Ellers får det hele opplegget til og virke ganske useriøst i mine øyne.
Nicholasolsen Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Syntes jeg skrev kontakt for mer informasjon,.
Melkekartong Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 I så fall ville jeg ikke vært optimistisk med å få tilbakemeldinger, for jeg er enig med nPulz.
nPulz Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Dette er jo et forum, og når du tar opp en slik sak på et forum, så er det jo like greit og skrive mer spesifikk ang saken og ikke bare lage en post, hvor alle må kontakte deg pr mail.
Nicholasolsen Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Sitter dessverre på min laptop nå, så jeg har ingen av mine prosjekter her dessverre. Poenget med denne posten var å se om det i det hele tatt var noen som var interisert i å være med, før jeg la frem planene.
Goliath Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Emnetittel endret, fjernet caps-lock. VI LIKER ikke CAPS-LOCK her.
Nicholasolsen Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Stod i caps-lock fordi navnet skrives i caps-lock. Sorry, skal ikke gjentas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå