tharshan Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hei! Eg har stilt alt til maks, men likavel er det dårleg, altså, skrifta er heilt uleselege. Ka e det som feila spelet? Endret 19. januar 2008 av tharshan
Licht Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Har du riktig oppløsning i forhold til aspect ratio på skjermen din?
tharshan Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Korleis finne eg ut av det? Skifta e jo heilt uleseleg, og grafikken er ikkje til å skryte av nei. Broren min(som har dårligare PC) Har mykje betre grafikk
Klumpete Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 options --> video mode...du trykker der til det står tallene som samsvarer med skjermen din
Licht Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Har du widescreen er det litt variasjon i formatene, men jeg mener 16:9 og 16:10 er de mest vanlige. En helt vanlig skjerm er som regel 4:3. "Maks" er ikke nødvendigvis det som er riktig for din skjerm. Hvis du f.eks. kjører en høy 4:3-oppløsning mens skjermen din er beregnet på 16:9 eller 16:10, eller omvendt, ser jeg ikke bort i fra at teksten kan bli uleselig. Du kan vanligvis avgjøre aspect ratio ved å sammenlikne med oppløsningen skjermen din kan stilles til hvis du velger skjermegenskaper i Windows (instillinger). Hvis du har dokumentasjonen som fulgte med skjermen din handy, står det der også. Les: http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_display_standard - og prøv.
Crossfire Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 (endret) Også kalt "native" oppløsning til skjermen, alt blir med ett skarpt bare man bruker det. edit: hvordan ser tekst i samme størrelse ut i andre spill på maskina? Endret 20. januar 2008 av Crossfire
Licht Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Native var ordet jeg lette etter, men ikke fant, ja. Det høres i alle fall veldig ut som om du har feil oppløsning hvis du har specs til å kjøre med det meste på fullt, men det likevel ser grøtete ut.
tharshan Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Eg forstår seff med 16:9 og 16:10, men det bruka ikkje vere såå dårleg i andre spel. Men det va ein gong det funka bra, då var alt tydeleg, men det var berre ein gong... E det nokon som kan seie meg kor henne eg skifta dette? EG ser jo ikkje teksten, så om nokon kunne ha sagt f.eks option nr. 1 osv.
Klumpete Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 du går på options, og helt øverst er skifter du oppløsning
tharshan Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 du går på options, og helt øverst er skifter du oppløsning Den du går på options, og helt øverst er skifter du oppløsning Den står på maks, det er eg heilt sikker på det er eit anna problem... men eg veit ikkje det ka det e for noko...
gard. Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Gi oss et screenshot av alle grafikk-instillingene dine i cod4 da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå