BlåseJobb Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Jeg får ikke sett screenshotsene mine til tf2. Har prøvd å åpne i paint og windows bilde og faks behandling. Håper noen kan hjelpe.
nilsMeister Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Last ned Fraps og bruk det til å ta screenshots
BlåseJobb Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Så det er ingen måte å få sett di jeg har nå?
Bjonski Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Så det er ingen måte å få sett di jeg har nå? Hvis du trykker "Print Screen" så blir bildet lagret midlertidig, fram til du trykker på den igjen.. For å lagre hvert bilde må du lime det inn i f.eks paint.. Så det er en stor sjanse for at du ikke har fått _tatt_ noen screenshots hittil, hvis ikke TF2 lagrer screenshots automatisk. Endret 19. januar 2008 av Bjohansen
BlåseJobb Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Så det er ingen måte å få sett di jeg har nå? Hvis du trykker "Print Screen" så blir bildet lagret midlertidig, fram til du trykker på den igjen.. For å lagre hvert bilde må du lime det inn i f.eks paint.. Så det er en stor sjanse for at du ikke har fått _tatt_ noen screenshots hittil, hvis ikke TF2 lagrer screenshots automatisk. Joda di er lagret. Det er hver gang man blir drept kan man trykke F5 for å ta bildet. Jeg finner di i mappa men får ikke åpnet dem.
Lasse 90 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Du har trykket på F5 inni spillet? Fant ut at bildene blir lagret i TGA av en eller annen grunn. Prøv å åpne dem med gimp (gratis) eller photoshop
DurinVIII Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Bruk Irfanview for å se på .tga-filer. Screenshot-mappa ligger i Valve\Steam\SteamApps\brukernavn\team fortress 2\tf, om du ikke visste det.
BlåseJobb Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Jeg har funnet bildene men ikke klart å åpnet dem. Irfanview funket utmerket, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå