kaarebeate Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Har et problem med at Open Office starter hver gang jeg slår på pc-en. Jeg sletter det fra Oppstart, men neste gang jeg slår på maskina ligger den der igjen. Hver gang jeg skal starte et Office regneark eller dokument blir jeg ønsket velkommen, og bedt om å registrere meg. Dette er noe som har kommet i det siste, har ikke vært slik tidligere. (Ja jeg har registrert meg tidligere, har også registrert meg på nytt i dag men det ble ikke bedre av den grunn!) Tips??
Torbjørn T. Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Har du prøvd å høgreklikke på ikonet i systrayen og fjerne haka frå Start OpenOffice.org ved oppstart av systemet?
zonko Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Kjør -> msconfig -> oppstart. Fjern haken foran Open office.
kaarebeate Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Kjør -> msconfig -> oppstart. Fjern haken foran Open office. Takk! Da var det fjernet på oppstarten!! Vet du hvordan man slipper å registrere seg HVER gang også??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå