kodalking Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) heisann.. har et sony DCR SR72 hdd kamera og pinnacle 9. problemet mitt er at når jeg starter pinnacle og kamera får de ikke kontak.. og hvis jeg bare importerer filene fra kamera, og så legger de inn i pinnacle manuelt, dvs og ikke spille det inn, da får jeg ikke spilt det av i pinnacle... Kan noen hjelpe meg? tar i mot alle svar:) Takk Endret 19. januar 2008 av kodalking
KnightFal Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Husk å last inn siste patch. http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/P...?mode=documents velg operativ system neders, bruk helst full versjonen. Hvis ikke dette løser problemet, prøv å ring support på 23 500 195. heisann.. har et sony DCR SR72 hdd kamera og pinnacle 9. problemet mitt er at når jeg starter pinnacle og kamera får de ikke kontak.. og hvis jeg bare importerer filene fra kamera, og så legger de inn i pinnacle manuelt, dvs og ikke spille det inn, da får jeg ikke spilt det av i pinnacle... Kan noen hjelpe meg? tar i mot alle svar:) Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå