Gå til innhold

Frontlines: Fuel of War. Demo inntrykk


SPiLL

Anbefalte innlegg

Utrolig bra demo. Litt uvante kontrollere å begynne med, men når det sitter så er det skikkelig bra.

Flere som synes demoen er forbaska bra?

Til de som bare har prøvd det 5 min og gitt opp, gi det litt tid. La kontrollerene synke inn.

Grafikken er utrolig bra og spillet generelt er også kjempe bra.

 

Topp karakter fra meg.

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh dette var noe av det verste jeg har prøvd. Kontrollene var helt ufattelig dårlige. Hvorfor ikke bare kopiere kontrollene i COD4 (som etter min mening er så perfekt som det går an å bli)?

 

Nå er dette først og fremst et multiplayerspill med 64(?) spillere online. Så jeg tror ikke akkurat det var et sjakktrekk å legge ut en SP demo. Spillet blir nok betydelig mye bedre online, det bør det ihvertfall.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Gikk rett fra noen runder COD4 til denne demoen, og kvalitetsforskjellen mellom disse to spillene var merkbar. Frontlines føltes helt feil og buggy. Litt skuffet siden de trailerene jeg har sett så lovende ut. Men så syntes jeg at trailerne til Hour of Victory så lovende ut også.....

Lenke til kommentar

Fikset? De har gjort et kjedelig spill om til et morsomt ett ved å endre litt på kontrollene eller noe sånt?

 

Ikke bare var kontrollene dårlig, selve demoen var jo et langt gjesp. Vel, smaken er jo som baken. Men jeg merker fort når jeg ikke liker noen spill. Akkurat som da jeg prøvde demoen av MOH:A. Orket ikke å spille det i mer enn 3 minutter :p

Lenke til kommentar

Ok Dette spillet kommer til å ha 32 spillere online, det blir som BF2 til PC bare på konsoll. Du har Jetfly, tankser, helikopter. Også har du de fjernstyrte dronene du hadde i demoen, og noen nye.

 

Du kan også sprenge deg igjennom vegger og tak for å nå et objectiv etc.

Lenke til kommentar
Jeg likte det veldig. Som sagt tar det litt tid å sette seg inn i spillet og lære kontrollene, men når det er gjort så er demoen bra.

Gleder meg som en liten unge på Julaften til dette her kommer.

 

 

Jeg kan nok ikke si meg enig i dette. SP virket for min del totalt uinteressant. Og jeg så fint lite til landskapsødeleggelsen som ble lovet på et tidligere stadium i utviklingen.

 

Men hvis multiplayeren fungerer uten for mye bugs og lag, kommer jeg nok til å plukke det opp uansett.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...