Gå til innhold

TES: Plug-ins og GOTY. Spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann. Får man med de offisiele plug-ins når man kjøper GOTY?

Eller må man kjøpe Knights of the Nine i tillegg.

Jeg har Oblivion til PS3, men vurder å selge det og kjøpe GOTY til PC og eventuelt Knights of the nine.

Takk for svar :hmm:

Endret av Heronemis
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann. Får man med de offisiele plug-ins når man kjøper GOTY?

Eller må man kjøpe Knights of the Nine i tillegg.

Jeg har Oblivion til PS3, men vurder å selge det og kjøpe GOTY til PC og eventuelt Knights of the nine.

Takk for svar :hmm:

Du får med hoved-spillet, Shivering Isles og Knight og the Nine, men ikke plug-ins som horse-armor, Thieves-den, osv.

Skrevet

Det er egentlig litt teit at man ikke får med alt av hittill utgitte utvidelser med GotY-pakken. Bethesda unnskylder seg med at det ville vært dumt med alle popupene helt i starten av spillet, men hvor vanskelig kan det være få spillet til å aktivere småutvidelsene etterhvert som man har spilt så og så lenge eller nådd frem til det og det stedet. For eksempel kunne Horse Armor blitt aktivert første gang man er i nærheten av Imperial City-stallen, og "du har plutselig funnet en nøkkel/lapp/whatever" når du først trer inn i ett bestemt hus, eller snakker med en bestemt person. Eventuelt flere steder/personer per utvidelse for å unngå at man må vente i all evighet med å sette i gang questene, spesielt for de som unngår å bruke guider/UESP.

Skrevet
Det er egentlig litt teit at man ikke får med alt av hittill utgitte utvidelser med GotY-pakken. Bethesda unnskylder seg med at det ville vært dumt med alle popupene helt i starten av spillet, men hvor vanskelig kan det være få spillet til å aktivere småutvidelsene etterhvert som man har spilt så og så lenge eller nådd frem til det og det stedet. For eksempel kunne Horse Armor blitt aktivert første gang man er i nærheten av Imperial City-stallen, og "du har plutselig funnet en nøkkel/lapp/whatever" når du først trer inn i ett bestemt hus, eller snakker med en bestemt person. Eventuelt flere steder/personer per utvidelse for å unngå at man må vente i all evighet med å sette i gang questene, spesielt for de som unngår å bruke guider/UESP.

Du får da ikke resten av plug-insene ved å laste ned Knights of the Nine? Det er bare en ekspansjonspakke med ekstra quests, horse armor, de forskjellige nye boligene etc. følger ikke med. Eller tar jeg feil nå? :hmm:

Skrevet (endret)

Sånn jeg har forstått det får du med alle plug-insa ved å laste/kjøpe Knights of the nine separat.

Men hvis du kjøper GOTY får du ikke med plug-insa og må enten laste de ned plug-insa eller kjøpe Knights of the nine. Har jeg rett?

!Dette er for pc altså :hmm:!

Endret av Heronemis
Skrevet

Du kan kjøpe alle de offisielle plugins-ene separat som nedlastinger fra obliviondownloads.com. Jeg har ikke hørt noe om at de ikke virker i Vista, men jeg skal ikke si noe sikkert. Skal man kjøpe dem i butikk, er det dog kun gjennom å kjøpe Knights of the Nine man får dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...