cosmokramer123456789 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Heisann. Får man med de offisiele plug-ins når man kjøper GOTY? Eller må man kjøpe Knights of the Nine i tillegg. Jeg har Oblivion til PS3, men vurder å selge det og kjøpe GOTY til PC og eventuelt Knights of the nine. Takk for svar Endret 19. januar 2008 av Heronemis
DanielvanSand Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Heisann. Får man med de offisiele plug-ins når man kjøper GOTY?Eller må man kjøpe Knights of the Nine i tillegg. Jeg har Oblivion til PS3, men vurder å selge det og kjøpe GOTY til PC og eventuelt Knights of the nine. Takk for svar Du får med hoved-spillet, Shivering Isles og Knight og the Nine, men ikke plug-ins som horse-armor, Thieves-den, osv.
cosmokramer123456789 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Ok, det var dumt Men takk for svar. Da får jeg kjøpe Knights of the nine i tillegg da.
DanielvanSand Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Ok, det var dumt Men takk for svar. Da får jeg kjøpe Knights of the nine i tillegg da. Som sagt, du får med Knight Of The Nine expansionen...
cosmokramer123456789 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Ja, jeg vet det, men jeg må kjøpe den får å få Plug-ins. Jeg gidder ikke å laste de ned. Jeg har hørt at de man laster ned ikke virker på Vista.
Isindil Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Det er egentlig litt teit at man ikke får med alt av hittill utgitte utvidelser med GotY-pakken. Bethesda unnskylder seg med at det ville vært dumt med alle popupene helt i starten av spillet, men hvor vanskelig kan det være få spillet til å aktivere småutvidelsene etterhvert som man har spilt så og så lenge eller nådd frem til det og det stedet. For eksempel kunne Horse Armor blitt aktivert første gang man er i nærheten av Imperial City-stallen, og "du har plutselig funnet en nøkkel/lapp/whatever" når du først trer inn i ett bestemt hus, eller snakker med en bestemt person. Eventuelt flere steder/personer per utvidelse for å unngå at man må vente i all evighet med å sette i gang questene, spesielt for de som unngår å bruke guider/UESP.
Skyttt Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Det er egentlig litt teit at man ikke får med alt av hittill utgitte utvidelser med GotY-pakken. Bethesda unnskylder seg med at det ville vært dumt med alle popupene helt i starten av spillet, men hvor vanskelig kan det være få spillet til å aktivere småutvidelsene etterhvert som man har spilt så og så lenge eller nådd frem til det og det stedet. For eksempel kunne Horse Armor blitt aktivert første gang man er i nærheten av Imperial City-stallen, og "du har plutselig funnet en nøkkel/lapp/whatever" når du først trer inn i ett bestemt hus, eller snakker med en bestemt person. Eventuelt flere steder/personer per utvidelse for å unngå at man må vente i all evighet med å sette i gang questene, spesielt for de som unngår å bruke guider/UESP. Du får da ikke resten av plug-insene ved å laste ned Knights of the Nine? Det er bare en ekspansjonspakke med ekstra quests, horse armor, de forskjellige nye boligene etc. følger ikke med. Eller tar jeg feil nå?
cosmokramer123456789 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 (endret) Sånn jeg har forstått det får du med alle plug-insa ved å laste/kjøpe Knights of the nine separat. Men hvis du kjøper GOTY får du ikke med plug-insa og må enten laste de ned plug-insa eller kjøpe Knights of the nine. Har jeg rett? !Dette er for pc altså ! Endret 21. januar 2008 av Heronemis
MiSP Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Du kan kjøpe alle de offisielle plugins-ene separat som nedlastinger fra obliviondownloads.com. Jeg har ikke hørt noe om at de ikke virker i Vista, men jeg skal ikke si noe sikkert. Skal man kjøpe dem i butikk, er det dog kun gjennom å kjøpe Knights of the Nine man får dem.
cosmokramer123456789 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Nå koster ikke Knights of the Nine så mye. Jeg leste det på det offisiele Betseda forumet ett sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå