MoonJazz Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg sitter og spiller Oblivion og har kommet meg til at jeg skal finne Martin. Hvor er han?
Miromurr Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Hvis du hører etter Jauffre, hører du att du skal dra til Kvatch for å finne han. Deretter sjekker du kartet til du finner en by som heter Kvatch. Når du har kommet til Kvatch, fortsetter mainquesten, og før eller senere avsløres det hvor i Kvatch han er
MoonJazz Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Hvis du hører etter Jauffre, hører du att du skal dra til Kvatch for å finne han. Deretter sjekker du kartet til du finner en by som heter Kvatch. Når du har kommet til Kvatch, fortsetter mainquesten, og før eller senere avsløres det hvor i Kvatch han er Har kommet til Kvatch og snakket med en mann. Han sier bare noe sånt som Kvatche was build on ruins, og litt sånne ting. Det jeg lurer på er hvor i Kvatch er Martin. BTW det er ikke MoonJazz1 som spør det er en venn.
MiSP Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 I innlegget Les dette før du poster, her finner du svar!, som ligger helt øverst i emnelisten her på Elder Scrolls-delen av forumet, er det en lenke til alt som har med oppdrag (quests) å gjøre. Klikk deg inn der.
Miromurr Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Er Kvatch i ruiner i med masse daedra rundt? Hvis ikke, har du lastet ned en mod som "Kvatch Rebuilt"? i alle fall, hvis du ikke har en slik mod som bygger opp kvatch igjen, så skulle Martin vert i katedralen (vet ikke om han er der i det heletatt i "Kvatch Rebuilt").
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå