stiansa Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Er det noen som har erfaring med å integrere utsending av SMS til ett eller mange mobilnumre i sin egen ASP-applikasjon? Jeg har vært inne og lest litt hos www.keyteq.no. De sier at de har et API og kan fremskaffe eksempelkode for ASP, men jeg har foreløpig ikke fått svar på min mail til dem. Et viktig poeng er at det må være en rimelig løsning også. Enkelt og rimelig. Dette er ikke noe jeg skal tjene penger på, men er tenkt å være en gratis informasjonstjeneste til medlemmene i min idrettsklubb. Jeg tenker meg at det skal være så lallende enkelt å implementere som (fantasikode): set objSMS = server.CreateObject("SMSObject") objSMS.remoteSMSServer = "www.smsleverandoren.no" objSMS.addRecipient "99999999" objSMS.message = "meldingen" objSMS.send og med tilsvarende enkle kommandoer for å motta leveringsrapporter, etc. Anyone? Endret 19. januar 2008 av stiansa
Manfred Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Siden jeg ikke får lov til å reklamere her på forumet, så sender jeg deg en PM
j000rn Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Siden jeg ikke får lov til å reklamere her på forumet, så sender jeg deg en PM www.kjappsms.no ? www.rasksms.no ? Endret 19. januar 2008 av jorn79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå