Gå til innhold

"Pysjamasbukse" - ok for gutter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må egentlig si meg enig i de andre. MEN alle må ha lov å ha en slaske dag en gang i blandt.

jeg går av og til med sore joggebukser/pysjbukser, stor t-skjorte og stor hetegenser på skolen, men no way om jeg går ned i byen med det, uff. føler meg som en misslykket bums som prøver å være gangster.

men hjemme og på skolen en gang i bland syns jeg det er greit.

Lenke til kommentar
MEN alle må ha lov å ha en slaske dag en gang i blandt.

Må si meg enig her, noen dager er man bare ikke i form til å gjøre stort annet enn å styrte en kopp kaffe og velte seg ut døra, men selv da prøver jeg å få på meg en skikkelig bukse. Joggebukser ute ser bare ikke bra ut.

Lenke til kommentar

Det er jo en stor forskjell fra å gå i joggebukse og å ha på seg pysjbukse da. Pysjbukse er, slik jeg, og tydeligvis mange andre ser det, ikke til utendørsbruk. Greit når man slapper av hjemme, har et par kompiser på besøk eller pokerkveld ja, men når man skal ut i byen/på skola, så tar man selvfølgelig ikke på seg nattbuksa si.

Lenke til kommentar

Der jeg jobbet før var det mange "smågutter" (rundt 18) som drev og gikk rundt i pysjbukser fra Jean Paul og Bjørn Borg. Jeg likte å småterge de for det og spurte om de hadde glemt å ha på seg klær før de dro på jobb osv.

 

Om typen min gikk i slik pysjbukse hjemme hadde jeg digget det, for det er igrunn veldig sexy. Om han hadde hatt den på seg på kjøpesenteret, jobb eller ute på gata blant folk derimot hadde jeg skjemtes

 

Pysj skal man ha på seg hjemme :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...