kake_fisk Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 (endret) Er det noen gode gratis brenneprogramer for xp? Jeg vil ha en som støtter "rewriteable" cd-er. Og et spørsmål til: Kan man brenne filer på SONY CD-RW? hvist ikke, hva står det på fil cd-er? Endret 18. januar 2008 av kake_fisk
Neddo Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Her er eit bra program CDBurnerXP skal støtte det meste og skal klare og brenne på dei meste cd typane, er som regel brenneren det er noke gale med viss du ikkje klare det
kake_fisk Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 ser bra ut. takk. men er det noen som vet om jeg kan brenne filer på den cd-en?
Lukilock Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Du kan brenne filer på den ja. Til og meg slette og brenne på nytt og siden det er RW. Sempron
Kjetil Lura Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Du kan jo prøve BurnAware free edition Har ikke prøvd det selv enda, men eg har det installert?
kake_fisk Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 okei, takk for hjelpen alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå