smekk Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hei folks Jeg trenger desperat hjelp her.. jeg har ikke peiling hvorfor patch 1.1 til crysis itj vil installeres. Jeg har prøvd å reInstallere crysis flere ganger om og om igjen men jeg får den samme meldingen "Kan ikke åpne denne oppdateringspakken. Kontakt programvareleverandøren for å bekrefte at dette er en gyldig oppdateringspakke for windows installer." Hvis noen har noen forslag om ka grunnen til dette kan være setter jeg stor pris på det Endret 18. januar 2008 av smekk
Harribo Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Har du windows vista? Prøv å kjør den som administrator! Dette gjør du ved å høyreklikke på iconet, for å så velge "Kjør som administrator".
smekk Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 Ja jeg har Vista. Har prøvd å kjøre patchen som administrator men dessverre kommer samme meldingen opp igjen.. andre forslag?
lavizh Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Hent ned patchen på nytt og ta en clean install av Crysis før du oppdaterer (ta vare på saves). Det skal funke i de fleste tilfeller.
smekk Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 YES!! Jeg lastet ned patchen og Installerte Crysis på nytt og nå fungerer det Tusen takk for ditt råd lavizh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå