Gå til innhold

Raskere PC-oppstart


Anbefalte innlegg

Jeg vil helst se at vi beveger oss snart, her, jeg.

Msi er ute først med det, og så vidt jeg forstår, Vista64 skal være klar (?)for det, etter den major oppdateringen som kommer.

Vi trenger/krever forandring føler jeg, men ikke av denne type som presenteres her.

Produktet som artikkelen omtaler er på ingen måte erstatning av BIOS, det er uavhengig av BIOS/EFI/Coreboot. Etter at jeg leste EFI-spesifikasjonene, så ble jeg ikke noe serlig imponert. Jeg har mer troen på noe i retning av Coreboot, det bør uansett være en åpen standard, samt ikke ofte for mye kompatiblitet og fleksibilitet.

 

Ble kanskje misforstått. Produktet kan være fint det, og ikke noe bios erstatning, men vi må lenger, når vi først snakker om hva produktet kan brukes til, uten at de tapper oss "vanlige brukere" med mye penger til da. (og spesielt ikke Asus for min del).

litt mer her

noe annet der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I de tilfeller der man har problemer med å starte maskinen i vanlig OS og man behøver å feilrette, kan dette være gull verdt, spesielt om dette er eneste maskin man har og man muligens behøver å få tak på spesifikke programmer eller drivere. Absolutt ikke en dårlig ide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...