VikinGz Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Dead rising som i dag bare fins til xbox360 var for en tid tilbake i en artikel på gamer.no om at det muligens dukket opp til PC også... er det noen som vet om det vill komme? eller om det faktisk var bare falske rykter?
Fritidsproblem Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Dead rising som i dag bare fins til xbox360 var for en tid tilbake i en artikel på gamer.no om at det muligens dukket opp til PC også... er det noen som vet om det vill komme? eller om det faktisk var bare falske rykter? hmmm... lurer litt på det jeg også, får en tid tilbake kunne du jo bestille det på cdon.com også:S men tror det er borte dær ifra nå=/
VikinGz Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 ja, jeg husker det der jeg også... også sia har vi ikke hørt noe....
GrinderX9 Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Mens vi er inne på Dead rising, er det noen som har hørt noe mer om oppfølgere? For en tid tilbake leste jeg en nyhet om at det skulle komme flere spill, men siden det ikke dukket opp noe mer info.. Noen som har lest noe om det? Kjøpte selv 360 i utgangspunktet bare for Dead rising, men håper selv det kommer på pc en dag også.
petterpann Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 I forrige artikkel stod det at mye tydet på at Dead Rising skulle komme til PC i 2007. Dette er kanskje avkreftet nå?
VikinGz Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 fant dette blant annet om pc utgaven http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=18735 http://www.gamer.no/artikler/dead_rising_til_pc/43169 (28 sep var egentlig lansering?) dette er vell en kilda gamer.no har sett da: http://www.yougamers.com/news/11222_dead_rising_on_the_pc/
Xp3ri3nZ Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor tar det så jævlig lang tid å konvertere et konsoll spill til pc? Tar jo like lang tid som å lage et helt nytt spill!
dapre Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor tar det så jævlig lang tid å konvertere et konsoll spill til pc? Tar jo like lang tid som å lage et helt nytt spill!Mulig at Microsoft har lagt press på utgiver, for at dette skal være en ekslusiv Xbox360 tittel. Som GrinderX9 nevner, er dette en relativt populær tittel som trekker kjøpere til Xbox. Men når spillet begynner å dra på årene, og salget stagnerer på Xbox, kommer det sikkert til PC. Vet ikke om konverteringen tar så lang tid, men noen konverteringer kunne gjerne trengt mere tid! Elendige "rett over" konverteringer er det verste som er. Svære klumpete menyer og HUD. Et sikte som en tallerken, og mus/tastatur kontroller som er helt på bærtur. Forøvrig ser Dead Rising litt morsomt ut! Kunne gjerne hatt det på PC jeg. Men mulig jeg kjøper meg en xbox snart, og da blir det en del av pakka uansett.
Vemund Veien Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Kva er eigentleg lønnsomheten i å konvertere eit aldrande Xbox-spel til PC? Interessen vil eg hevde har avtatt ganske kraftig siden det kom (og det kan ikkje akuratt påberope seg å vere i GTA-klassen heller når det kjem til omtale.) Det er ikkje å sei at eg ikkje håpar det kjem, men eg tvilar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå