djwawa Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Hei..! Vet ikke om denne er riktig postet, men har lite peiling på scripts, og viste ikke hvor jeg skulle legge denne posten til ellers..! Bare å flytte hvis nødvendig Lurte på om noen kunne hjelpe meg med 2 script Logon script#1 Dette scriptet skal gjøre så brukeren kan finne et felles område på serveren. Hvis noen vet om et sted det står forklart hvordan man går frem, hadde det vært knall! Og hva annet må jeg gjøre, bare lage den mappen? Logonscript#2 Dette scriptet skal gjøre så brukeren får en nettverksskriver installert, og det blir standard skriveren. Hvis noen vet om et sted det står forklart hvordan man går frem, hadde det vært knall! Takker for all hjelp:)
BigJackW Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Se denne posten for hva du skriver for å legge til skriver: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t&p=9526632
djwawa Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 Det beste hadde vært en batch fil som kunne gjøre begge jobbene! Takk
BigJackW Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 @echo off net use x: \\dinServ\public rundll32 printui.dll,PrintUIEntry /in /y /n \\dinServ\Skriver
djwawa Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 takker:D Kan jeg da bare lage et logof script som ser sånn ut: @echo off rundll32 printui.dll,PrintUIEntry /dn /n \\dinSer\Skriver For å slette skriveren ved avlogging?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå