el_salvad Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Leter etter en plass å kjøpe en key til Lotro på nett, sikkert og raskt. Har prøvd codemasters online butikk, men det går ikke, får ikke kjøpt der. At de lager det så vanskelig for folk å kjøpe spillet overrasker meg. Lurer litt på om de virkelig har lyst til at folk skal kjøpe spillet?!
El Fantasma Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 (endret) Joda, det kan du gjøre her! Det er dog billigere å kjøpe spillet f.eks her! Endret 16. januar 2008 av Maverick2002
el_salvad Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 Joda, det kan du gjøre her! Leste du ikke hva jeg skrev? ha prøvd der, men går ikke. Får bare "unable to carry out transaction", eller noe sånt.
El Fantasma Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 (endret) Joda, det kan du gjøre her! Leste du ikke hva jeg skrev? ha prøvd der, men går ikke. Får bare "unable to carry out transaction", eller noe sånt. Leste hva du skrev, men var jo ikke helt enkelt å skjønne hva som var problemet! Har prøvd codemasters online butikk, men det går ikke, får ikke kjøpt der. Beskriver ikke akkurat hvorfor ikke dette gikk eller hva? Etter hva jeg forstår, så kommer du til selve betalinga før du får den feilmeldinga? Hvordan skal du å betale, VISA/Mastercard eller PayPal? Har aldri hatt problemet som du beskriver.. Endret 17. januar 2008 av Maverick2002
el_salvad Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 Jeg fyller ut alt som det står jeg skal fylle ut. Personinfo, og kortinfo (VISA). Uansett hva så får jeg "unable to proceed with transaction" når jeg trykker på confirm. Krøp til korset og kjøpte spillet for 138 kr på komplett.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå