Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen skrur seg av før Windows menyen kommer.


Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem, PCen min skrur seg av når jeg starter den, den fungerer fint helt til Window menyen hvor jeg velger bruker skal komme, da skrur PCen seg av. Den fungerte helt fint tidligere i dag, men jeg kom bort i knappen som skrur av strømmen til padda som jeg har koblet pcen til. Etter at jeg skrudde av all strømmen fungere det ikke lenger. Har noen noen tips?

på forhånd Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok at windowsen har blitt ødelagt, så du kan prøve å starte den opp i safemode (F8-tasten under oppstart) hvis ikke det går, er det bare å formatere.... hvis du evt skal ta backup av noen av tingene dine må du putte hardisken inn i en annen maskin.

Lenke til kommentar
Det er nok at windowsen har blitt ødelagt, så du kan prøve å starte den opp i safemode (F8-tasten under oppstart) hvis ikke det går, er det bare å formatere.... hvis du evt skal ta backup av noen av tingene dine må du putte hardisken inn i en annen maskin.

 

Hurtig reformatering eller en hel reformatering? Det er bare en fil som ødelegger.

Lenke til kommentar

1: du har ikke lov til og spørre om slikt her, les reglene

2: om du trenger backup av noen filer kan jeg anbefale deg og bruke en ubuntu live cd..

 

http://www.ubuntu.org veldig kjekk

 

Om du er lei av reformatering, etter reformatering kan du også prøve

ubuntu og innstalere det, så slipper du slike problemer, alt kan mer eller mindre løses ved hjelp av meget god support her på forumet, irc eller google..

 

Når det gjelder problemet ditt ville jeg prøvd pg starte i sikkerhetsmodus først, om det ikke fungerer så ville jeg sotte inn cd platet, trykket r for og rebarere og bruke komandoen

fixboot, for deretter og se om det ble noe mer liv i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...