Crispin Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Ser ikke ut som noen butikker i Norge har det enda, men flere fra sverige og danmark snufs.
AndyF Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 OM jeg skal spille dette blir det high elf shadow warrior eller chaos chosen
Odovacer Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Ser ikke ut som noen butikker i Norge har det enda, men flere fra sverige og danmark snufs. Det er ingen butikker som faktisk HAR spillet inne, det kommer nok forhåndsbestillinger i Norge når det er nærmere lanseringsdato On Topic: Har alltid vært fan av Wood Elves og Dark Elves, men i og med at Wood Elves ikke blir kommer med releasen så blir det nok Dark Elves Black Guard
Zappy Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Vi mente selvfølgelig inne for forhåndsbestilling. ^^ Endret 31. mars 2008 av Zappy
Odovacer Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jeg regnet med at det var det du mente, men svaret mitt var til crispin i og med at han hadde lagt "snufs" bakom innlegget
Zlash Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Foreløpig er det Black Orc som frister mest, men vil nok se an warrior priest også.
Crispin Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 (endret) Hehe prøver du å være morsom? Det var da ganske opplagt at de ikke har fått eskene fysisk enda. Endret 1. april 2008 av Crispin
Odovacer Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Var i grunn det, men det er ikke alltid man blir forstått på rett måte On Topic igjen: Må si at Chaos Marauders virker spennende. Ender nok opp med en Marauder karakter også. Synes i grunn det virker som at de har fått til gode karakterer på begge sidene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå