Gå til innhold

Hvordan vil Historien se på Bush?


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg visste ikke hvor jeg skulle poste denne så jeg satser på Politikk og Samfunn.

Vil historien se på Bush som noe godt eller bare en galning med makt?

Jeg ser hver dag at det er dele menninger om Bush. De fleste mener at han er en syk liten apeatt mens andre mener at han er smart så jeg vil høre deres meninger om dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert som en helt som tok initiativet til å knuse terrorismen, koste hva det koste vil. Mener å ha lest at det er seiersherrene som skriver historien ;)

 

Edit: Glemt jo en ting da. Det er jo de som sier at terrorismen ikke kan beseires, da den har vært en del av vår kultur så lenge vi kan se tilbake. Bytt ut terrorisme med Al'Qaida så kanskje jeg er på sporet?

Endret av vanedyret
Lenke til kommentar

Bush fikk en svært vanskelig presidentperiode. Hva hadde vi tenkt om ham hadde 11sept ikke skjedd? Hva hvis det var en annen person som hadde sittet ved makten, hadde noe vært annerledes? Tatt i betraktning at mange i kongressen stemte for angrep på Irak- deriblant mange demokrater som vi i dag ønsker skal bli president.

 

Det er ikke til å legge under en stol at Bush har hatt det svært tøft som president, og jeg vet virkelig ikke om Obama eller Hillary ville vært stort bedre. Situasjonen i USA etter 11 sept var svært spesiell, og husk at de fleste amerikanere var for angrep mot Irak. Det er ikke slik at Bush kjørte sitt eget løp, han fikk støtte av både demokrater og republikanere til sine forslag. Det er veldig enkelt for Obama i ettertid å si at han ville gått kjappere til angrep mot afghanistan, at han ville ha klart å ta bin laden, eller at han ikke ville angripe irak.

 

Bush gjorde det han måtte gjøre.

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...