HellandB Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hei! Vi skal arrangere LAN, og jeg er i entertainment komitèen. Jeg lurer på om det finns en måte å få til noe lignende sonen på storskjerm. Der medlemmene på lanet kan chatte, se live webcamera bilder fra lanet, og for eksempel en plass vi kan skrive informasjon. Har aldri hørt om noe sånn program før, derfor spør jeg her! Det er jo mulig å åpne flere vinduer (mirc, notepad, webkamera) men det ser jo bedre ut viss det er sammen hengene i et program eller noe. eks. fra sonen: Edit: skrivefeil Endret 15. januar 2008 av KlikkaMongo
EX-adrin Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 kansje dette kan hjelpe deg litt på vei, mn det er uten chat funksjon etter hva jeg vet http://mortz.tjokk.net/kode/php/opengl-inf...php-adminpanel/
HellandB Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 (endret) ah.. Såg litt på programmet, men det var ikke akkurat det jeg letet etter. Det programmet der var på en måte en mer avansert powerpoint. Det går mot rett retning, men ikke akkurat helt slik jeg hadde forsetillt meg. Jeg vil ha noe som er litt mer interaktivt, chatten er ganske viktig. Men til informasjon var dette programmet genialt, prøvde litt og anbefaler det=) Endret 18. januar 2008 av KlikkaMongo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå