Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Belkin g+Mimo modem router problemer


Anbefalte innlegg

Har en Belkin g+Mimo modem router. Wireless G+ MIMO Modem Router F5D9630uk4A.her er det en link til http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage...oduct_Id=272220

som jeg ikke får til å fungere med Telenor Adsl.

Har fulgt "Wizard"til punkt og prikke, har også prøvd manuelt, men får ikke kontakt med internett.

"DSL linje" lampa vil heller ikke lyse.

Hvis jeg kobler tilbake til den gamle Speedtouch 546 routeren og Modemet så fungerer alt helt perfekt.

Har kjøpt det på netthandel.tok kontakt med di,fekk et nytt av di,men det er det samme med det,har også snakket med suport,men blei ikke noe klokere av det.Det er jo merkligt at jeg skal få 2stk som det er feil på

 

Noen som kan hjelpe??

Endret av hermos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kontaktet Belkin suport,og di sa at jeg har fått feil modem/router,det jeg har kjøpt har feil versjon nummer,kan ikke brukes i norge,det er for bruk i utlandet en eller annnen plass,så nå har jeg fått svar på dette.Takk til di som har prøft å hjelpe meg.

Endret av hermos
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har kontaktet Belkin suport,og di sa at jeg har fått feil modem/router,det jeg har kjøpt har feil versjon nummer,kan ikke brukes i norge,det er for bruk i utlandet en eller annnen plass,så nå har jeg fått svar på dette.Takk til di som har prøft å hjelpe meg.

 

 

hei! har samme problemet, men jeg lurer på hvilken versjon du hadde, og hvordan man finner ut hvilken versjon man har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...