Gå til innhold

Suspended account XBOX Live


skiern

Anbefalte innlegg

Etter å ikke hatt tilgang til Internett på 7-8 mnd prøvde jeg å logge meg inn på Xbox live, men får da beskjed om at kontoen min er suspended fordi jeg har fått nytt VISA-kort siden sist. Når jeg prøver å endre dette via account management blir jeg kastet rett ut til dashboardet igjen.

 

På Microsoft sine sider står det at kontoen min er "cancelled" og ikke kan åpnes. Noen som har opplevd dette tidligere og som har fått åpnet kontoen sin igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg snakket med support, og de kunne ikke hjelpe meg fordi kontoen har vært inaktiv i over 6mnd. Det beste tipset de hadde var å opprette en ny gamertag, og det er ikke veldig aktuelt...

 

Andre gode tips mottas med stor takk!

 

Har vært på xbox.com, men kan ikke se at det er mulig å ordne det der heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dersom kontoen har vært inaktiv i seks mnd. så får du ikke låst den opp. Det er idiotisk ja, og det er veldig mange tags som har blitt låst på denne måten, men jeg har prøvd og man får ikke låst de opp.

Problemet er jo ikke så relevant på Xbox 360 gamertags, for dersom du gjør om din gamertag til silver så blir den ikke låst.

Lenke til kommentar
Dersom kontoen har vært inaktiv i seks mnd. så får du ikke låst den opp. Det er idiotisk ja, og det er veldig mange tags som har blitt låst på denne måten, men jeg har prøvd og man får ikke låst de opp.

Problemet er jo ikke så relevant på Xbox 360 gamertags, for dersom du gjør om din gamertag til silver så blir den ikke låst.

 

Det kan man trygt si ja... Har også prøvd å legge inn forhåndsbetalt-kode via xbox.com, men da får jeg bare melding om at jeg skriver feil kode. Det som gjør det enda mer idiotisk er jo at kontoen ser ut til å være aktiv på xbox.com, med oppdatert gamerscore osv.

 

Er det mulig å gjøre om medlemskapet til silver når den først er låst da?

Lenke til kommentar
Dersom kontoen har vært inaktiv i seks mnd. så får du ikke låst den opp. Det er idiotisk ja, og det er veldig mange tags som har blitt låst på denne måten, men jeg har prøvd og man får ikke låst de opp.

Problemet er jo ikke så relevant på Xbox 360 gamertags, for dersom du gjør om din gamertag til silver så blir den ikke låst.

 

Det kan man trygt si ja... Har også prøvd å legge inn forhåndsbetalt-kode via xbox.com, men da får jeg bare melding om at jeg skriver feil kode. Det som gjør det enda mer idiotisk er jo at kontoen ser ut til å være aktiv på xbox.com, med oppdatert gamerscore osv.

 

Er det mulig å gjøre om medlemskapet til silver når den først er låst da?

jeg har ikke betalt over julen tydligvis og har fått samme problemet,trodde det var noe feil med live.men kontoen min har hvert innaktiv i kun et par dager???
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dersom kontoen har vært inaktiv i et par dager skal det gå fint å låse den opp, bare ring support. Dersom den har stått i seks mnd. er løpet kjørt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Så lenge kontoen er betalt og står til å trekke fra et gyldig VISA-kort vil den ikke bli låst. Dersom kontoen står ubrukt i seks mnd. og ikke er gjort om til silver og ikke har gyldig betalingsmetode vil den derimot bli sperret.

Lenke til kommentar
Da må det vel være mulig å overføre gamerscore o.l. til ny konto? Håper microsoft forstår at kunder neppe vil godta at man må starte på ny profil og dermed starte fra scratch igjen..

 

Pratet med kundeservice i dag og det er ikke mulig å hente opp min gamle gamertag! Fy faen! Jeg har ikke vært på live siden november bare pga mye annet å gjøre! Å da har de slettet den for godt og det var ikke mulig å få med gamescoren over på en ny konto. minuspoeng til Microsoft der. Sa det rett i trynet på han på kundesenteret; Da får jeg heller fortsette å spille PS3... Da ble han litt rar.. Nå er jeg anti-microsoft en stund fremover.. Orker knapt å se på boksen uten å bli irritert!

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Du kan ordne det på xbox.com, i profilen din der.

 

 

 

Eg får denne meldingen i rød skrift når eg skal oppdatere kredittkort opplysningene på xbox.com.

 

 

"Denne handlingen kan ikke utføres for øyeblikket. Prøv igjen senere. Du finner mer informasjon om dette på http:// Kredittkortet blir belastet nå.

www.xbox.com/support."

 

 

Prøvd å oppdatere gjennom xbox360 i uker nå, prøvde idag på xbox.com

 

Får derved ikkje logga inn på xbox live i det heile med kontoen min. Kva blir neste steg?

Lenke til kommentar

Kan ikkje sei eg forstår heilt kva du meine?

 

Har hatt 1 mnd løpende gull abonnement, så har eg fått epost om at eg må fornye visa infoen; som eg har ignorert. Tenkte det må vere noko feil, gjort dette før og, då funket det fint etter at eg updata infoen den gang. Men ikkje nå tydlegvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...