Joαkim Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Hei, fikk spillet mitt igår men har problemer med online på spillet. Har registrert meg på www.gamespy.com men får en feilmelding på TDU der det står noe med at internet forbindelsen ikke er i orden og må sjekke statusen på netverket. Noen som har vært borti dette som kan hjelpe meg? Er takknemlig for alle svar som kommer ! Bimmerfan
BudweiserMan Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Altså, når du prøver å logge inn så finner du ikke serveren? Prøv å bruk et annet navn som login. Har hatt samme problemet før.
Joαkim Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Skrevet 15. januar 2008 Funker fortsatt ikke.. Andre tips? Må jeg åpne noen internett porter? Må ha online, bare må ha !
Brede_Skapstroppen Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 kan vel hende at det er en firewall eller noe som hindrer. Har du satt opp programmet som unntak i fra firewallen?
Joαkim Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Skrevet 15. januar 2008 kan vel hende at det er en firewall eller noe som hindrer. Har du satt opp programmet som unntak i fra firewallen? Jupp, brannmuren står på med unntak så det er i orden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå