sjotto Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Hei! Jeg er på utskikk etter samme systemet som har blitt brukt på Norgesmafia! Jeg har nå sett det på så mange spill som er helt like norgesmafia, så jeg tenkte jeg kunne få tak i systemet og lage mitt eget outcome i design og kodding! Er nybegynner i php og har lært masse av andre script jeg har lasta ned! Så hvis det er noen som har lyst til å dele spillet med meg og kanskje være med og sette opp nytt og bedre design på det og andrefunksjoner! Send meg en melding!
Gjest Slettet+142 Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Skulle ikke tilfeldigvis være noe hjelp i noen av disse trådene?
sjotto Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Skrevet 13. januar 2008 Jeg håper noen kan hjelpe meg med dette/sende meg spillet!
Alex Moran Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg håper du kan ta kontakt med en moderator og be h*n slette denne tråden. Deretter kan du starte på et lynkurs i søking. Endret 13. januar 2008 av hans3k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå