Gå til innhold

10 Dagers Gratis med gammel account? + flere spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har sett den wow-europe.com gratis greia man kan laste ned 10 dagers gratis Burning Crusade..

Men går det ikke an å ha den gammle accounten da? (1 år siden jeg brukte den)

Eller må jeg lage en ny account? ( For å spille på den 10 dagers greia )

Endret av CatoZ
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel faen da.

Får kjøpe så jeg kan spille på den gammle da, en mnd hva mye kostet det nå igjen?

Spørsmål nr 2:

Jeg har lastet spillet ned og alt.

jeg skriver den nye account navne inn og passord men da må jeg trykke Restart og jeg har allerede lastet ned den fra før hva gjør jeg nå?

og pliz svar er dritt lei av dette nedlasting greiene

vet du svaret ja da skriver du NÅ er møkklei

Endret av CatoZ
Skrevet
Lang tid på svar da

Vis det er noe dere ikke forstår hva jeg skriver bare spør :p

Det er ikke bare en patch du skal laste ned, det er flere å laste ned. WoW er tålmodighet :)

Skrevet (endret)

Hver gang jeg skriver inn Navn og Passord står det jeg må Restarte noe men da kommer det bare masse Patcher jeg har lastet ned før (TROR JEG) men nå er jeg på 80% så jeg får vente å se Hva som skjer med den nye accounten siden den er sånn 10 dager gratis Burning Crusade

I Morgen kjøper jeg en mnd til den gammle accounten og prøver

tror dette har noe med saken å gjøre..

Endret av CatoZ
Skrevet

Om du har en account skal du i account management på wow-europe se en stor link som om jeg ikke husker feil skulle det stå "try burning crusade today" eller noe slikt. Du trenger altså ikke gjøre annet enn å oppgradere den eksisterende kontoen.

Når det gjelder nedlasting er det en del patcher som må inn før du kan spille, spesielt om du laster ned en trial client. Disse er ikke alltid like flittig oppdatert med siste patch så det kan bli en del av dem til slutt. Husker jeg lasta ned trial versjonen og brukte 2 dager på en dårlig linje før jeg kom igang med spillet. Det var irriterende ja.

Skrevet

Men okey jeg fant ut av dette problemet

Det virket ikke med å lage ny det vil jeg ikke nå orker ikke..

Men det som skjedde var at jeg skrev inn den gammle account navne og passord og nå er det ikke "Restart" lengre men det står jeg må betale :D det betyr at jeg kan spille i morgen

Ehmm.. har 2 enkle spørsmål før eg gir meg i dag:

1. Hvor mye koster en mnd ?

2.Hvor skriver jeg koden inn etter jeg har kjøpt det en mnd greiene?

Skrevet

Nå er min account oppgradert med TBC innholdet men jeg mener det skal være mulig å laste ned TBC fra kontoen din (via Account management) på WoW-europe.com.

Men det kan hende jeg tar feil der. Står i alle fall en feit stor knapp "download The burning crusade today" hos meg. Kan være fordi jeg har TBC fra før av.

Skrevet

Ok..

Men gir meg på TBC jeg så lenge jeg kan spille WoW til jeg for 360en min er jeg fornøyd kjøper sånn kort i morgen på EBGames som jeg tideligere spurte 2 innlegg opp hvor mye koster dette? ;)

Skrevet
Ok..

Men gir meg på TBC jeg så lenge jeg kan spille WoW til jeg for 360en min er jeg fornøyd kjøper sånn kort i morgen på EBGames som jeg tideligere spurte 2 innlegg opp hvor mye koster dette? ;)

Gamecardet koster 250,-. Og da får du 2 mnder :)

Skrevet (endret)
Helt seriøst, er det ikke mulig å finne ut noe selv?

Helt seriøst, hvis ikke du vil hjelpe han, hvorfor poser du her da?

On topic, du adder gamecard på account management. Du må logge på fra Wow-europe.com ikke worldofwarcraft.com

Og derfra bør det være ganske lett tror jeg, mulig det er en egen knapp som heter "Add a gamecard" hvis ikke så funker "Change subscription" (els.) også velger du gamecard, og da får du beskjed om å fylle inn koden på kortet.

GL. Og btw, den største patchen er 2.0, så når du er ferdig med den er et par på 800 MG så kan du spille :)

Endret av Ajac0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...