Gå til innhold

Need for speed carbon og pro strett

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettopp fått begge spillene og instalerte dem med en gang først pro stret funka got ei stund så begynnte det å hakke og enkelte baner kan jeg ikke kjøre i det hele og det store maskinen stopper rett og slett op...?

Så jeg tenkte at æ sku prøve carbon og der er det værre! klarer ikke å kjøre fordi det hakker så jævlig.

Så har jeg da vista det har vel kasnje en del å si!

Noen som kan hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde hjulpet om du kunne spesifisere hva slags pc du kjører spillet på.. hvilke komponenter står i pc`n ? tenker da spess på skjermkort og prosessor..

Skrevet
Det hadde hjulpet om du kunne spesifisere hva slags pc du kjører spillet på.. hvilke komponenter står i pc`n ? tenker da spess på skjermkort og prosessor..

Hvilket skjermkort har du?

Hvor mye ram har du i PCen? Må huske at Vista tar ca. 700mb ram, så om du har 1gb ram blir dette for lite for spilling.

• 2 uker senere...
Skrevet
Vista er ikke akuratt noe god spille maskin da det er windows xp som er bra.

Mvh,fantomena :)

jeg har intel® Core2 Duo CPU T7700 @ 2.40GHz 2.40GHz

4 GB ram

64-biters operativsystem

Skrevet

4 GB ram

64-biters operativsystem

Men hvilket skjermkort? Med en slik maskin hviler så si hele tyngden av hvor godt dagens spill på skjermkort man har, hvor kraftig skjermkortet er.

Skrevet

4 GB ram

64-biters operativsystem

Men hvilket skjermkort? Med en slik maskin hviler så si hele tyngden av hvor godt dagens spill på skjermkort man har, hvor kraftig skjermkortet er.

nvidia 8600 hves det e det du mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...