60C Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Er på en liten retro bølge og tenkte jeg skulle spille litt Raven. Men som dere kan lese i topicen så fryser installeringen når jeg får beskjed om å sette i cd 2. PC`en fungerer greit, jeg kan surfe og gjøre alt mulig annet. Men sett i cd2 vinduet forsvinner ikke før jeg har reboota. Irriterende da jeg må fjerne det som allerede er installert, kjøre en rekke programmer for å blit kvitt gromset som har lagt seg inn i forbindelse med installeringen. Har prøvd nå minst 3 ganger. Er det noen som har opplevd dette med spillet, eller tilsvarende med andre spill hvor det finnes en løsning? Har tidligere hatt spillet installert, uten problemer. Kjører WinXP Pro SP2 DirectX 9.0C Spillet er orginalt (selvfølgelig). Ikke drømmeoppsettet, men greit nok for en småbarnspappa med andre lidenskaper en pc. AMD Athlon 1600XP+ 1,4GHz 768MB Ram GeForce2 MX/MX-400 ASUS A7V266-E
dapre Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Aldri vært ute for noe liknende, og jeg har innstallert MANGE spill Har du prøvet å rense DVD'ene ? Helst DVD 1 kanskje. Har du flere en en DVD ? Tror ikke det er mulig å slå av DVD-autostart i Wxp, det er i såfall det eneste jeg kunne tenke meg har noen effekt ?? Men det fryser jo før du setter i DVD2, så det hjelper vel ikke uansett... Har du prøvet å gå inn på DVD2 mens det lille bildet fryser ? Det skal være mulig å starte SETUP manuelt - tror jeg (kanskje bare DVD1?) Se om det finnes en setup fil også på DVD2, og aktiver denne. Kanskje bildet blir hengende, men at innstallasjonen fortsetter og fullføres..
60C Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Skrevet 12. januar 2008 DVD`ene er fine de. Ikke et støvkorn på dem. Installeringen av plate en går bra. Jeg kan åpne CD 2 etter at denne er satt inn, og setupen har fryst. Har enda ikke sjekket om det er en setup funksjon der, som gjør at jeg kan fortsette installasjonen. Skal sjekke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå