Gå til innhold

CoD4 patch vill ikke innstalere seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg reinnstalert CoD4, men jeg får ikke innstalert patch 1.4! Det eneste som kommer opp er denne meldingen:

141593.jpeg

Jeg vet at 1.4 ikke er innstalert fra før så jeg skjønner ikke en dritt! Jeg har trykket ja og prøvd å innstalere patchen på nytt men til ingen nytte! Har også prøvd å reinnstalere spillet men ingenting funker.

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei! Har du prøvd å installere patch 1.3 først? Prøv det og se om det hjelper ;)

EDIT: Forresten, ser faktisk ut som du har en versjon av spillet der 1.4 blir installert sammen med spillet.

Du kan prøve å trykke "ja" på den meldingen du får der, for å så installere patchen etterpå.

Endret av Harribo
Skrevet (endret)

Jeg vet det står at jeg har 1.4 innstalert, men når jeg skal starte MP så står det at jeg har patch 1.0

Edit: Å innstallere 1.3 gikk fint men ikke 1.4, så da får jeg vente til neste patch (:

Endret av RedSniper
Skrevet
Jeg vet det står at jeg har 1.4 innstalert, men når jeg skal starte MP så står det at jeg har patch 1.0

Edit: Å innstallere 1.3 gikk fint men ikke 1.4, så da får jeg vente til neste patch (:

Kanskje det er forskjellige patcher for henholdsvis SP og MP ? Mener det var noe slikt på gamle Call of Duty 1 ? Står det ikke et versjonsnummer i SP menyen ? Evnt burde det står versjonsnummer i README.txt filen. Som du alltid skal leser først...? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...