elvis! Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Jeg vet at på komplett.no kan man velge å få varen samme dag, eller dagen etter. Er det andre nettbutikker som har tilsvarende rask levering? Komplett har ikke altfor mange mobiler... Bor i Oslo, og trenger mobil raskt! Takker for alle svar! :!:
SirAmp Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 netshop har jo utsalgssted i oslo, eller hvis man bestiller på nettbutikken før 15.00 sendes det samme dag hvis det er på lager
Kristian. Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 netshop har jo utsalgssted i oslo, eller hvis man bestiller på nettbutikken før 15.00 sendes det samme dag hvis det er på lager Ja! Jeg ville nok dratt dit og hentet den! De har ''butikk'' i Stansev... 27. Bak bygget liksom...
µT. Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 NetCom Shop har også rask levering. Personlig erfaring altså. Bor i Bergen, og det har aldri tatt mer enn 2 dager.
glosi Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 NetCom Shop har også rask levering. Personlig erfaring altså. Bor i Bergen, og det har aldri tatt mer enn 2 dager. Han skrev den 12. Januar at han ville ha mobilen raskt, og nevnte en butikk som leverte samme dag. Da hjelper det han sikkert lite at du svarer 2 uker etterpå hehe
µT. Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 NetCom Shop har også rask levering. Personlig erfaring altså. Bor i Bergen, og det har aldri tatt mer enn 2 dager. Han skrev den 12. Januar at han ville ha mobilen raskt, og nevnte en butikk som leverte samme dag. Da hjelper det han sikkert lite at du svarer 2 uker etterpå hehe Haha! Det har jeg tydligvis ikke fått med meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå