ole_marius Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 etter følgeren til Command And Counquer 3 er planlagt å komme til norge i mars. her måter vi kane i kampen om tiberium, 6 nye factoin's skal gjøre spillet mere spendene. til GDI har vi Steel Talons og Zocom til NOD har vi Black Hand og The Marked Of Kane til SCRIN har vi Travlers-59 og Reaper-17 hvilken faction vil du være når Kane's Wrath kommer?
AvidGamer Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Heh, trodde dette var snakk om et "Star Trek" spill! Khan!!!!!! :!:
Sinnapels Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Kommer til å være en eller annen Nod faction. I allefall viss noen av de har ett snev av cabal i seg:P
ole_marius Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Skrevet 12. januar 2008 Kommer til å være en eller annen Nod faction. I allefall viss noen av de har ett snev av cabal i seg:P kan si så mye at marked of kane er kabal i kane's wrath
Sinnapels Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Ja, det vet jeg. Og jeg digger Cabal etter siste missionet i Firestorm:)
Gamer77 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Nice. Blir mer NOD på meg! Gamer77 aka RedHarvest i CC3 LoL
Crazy_Man Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 savner generals og zero hour. håper det kommer nye av de også snart
Ceburger Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 blir nok GDI talons eller Scrin (den undergruppen som spesialiserer seg på fly) ingenting er som å komme med en pervers flåte av Planetary assault carriers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå