Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke åpnet .nzb filen i rett program


Anbefalte innlegg

Hva gjør man når man vil assosierere en fil med et program slik at det programmet åpner automatisk? Joda, jeg kan høyreklikke filen og velge "Åpne i" og "Velg program" og få frem en liste med programmer. Der ligger mitt program ikke. Da klikker jeg "Bla gjennom" og finner frem til mappen hvor mitt program er innstallert - i dette tilfelle D:\Program Files\nbpro\nbpro.exe. Men selv om jeg velger .exe filen der, da dukker mitt program ikke opp i listen for det??

 

Noen som vet hva man kan gjøre da? Det skal vel ikke ha noe å si at jeg har installert på D: istedet for C:?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du går til options=>NZB files i Newsbin kan du velge mappe slik at headerne starter automatisk fra denne mappen.

Det er mere det at jeg vil ha Newsbin til å åpne når jeg dobbeltklikker på nzb filen - slik som det har gjort før. Men det var kanskje det du mente og?

Bruker versjon 4.32 da jeg ikke liker de nye versjonene. Jeg fant ikke ikke de options du nevner her dessverre.

Lenke til kommentar

This toggles NewsBin between Automatic Download Mode and Manual Download Mode. If the option is checked, files will automatically be queued for download as the headers for the posts are downloaded. To begin downloading posts go to the Groups/Servers Bar > Groups Tab and double-click on a group. Or, select multiple groups and click the Start Button on the toolbar.

 

You can toggle between Automatic Download Mode and Manual Download Mode in three ways:

 

1. Menu > Utilities > Automatic Download

 

2. Toolbar > Options Button > Switches Tab

 

3. Shortcut Ctrl-T

 

To configure default settings for Automatic Mode, go to Menu > Preferences > Options... > NewsBin Pro Settings > Switches Tab > Automatic Modes or click the Option Button on the toolbar.

 

De-selecting Automatic Download (or Ctrl+T) puts NewsBin in Manual Download Mode, which enables you to choose the binaries you want to download on the fly. To obtain a list of headers from a particular newsgroup, go to the Groups/Servers Bar > Groups Tab and double-click on a group. You can download all the headers from a list of newsgroups by highlighting the desired newsgroups and right-mouse click to select Download Latest or use the shortcut Ctrl+G to do the same thing.

Dette er fra 4.32

 

Sjekk http://www.newsbin.com/nb4/help/gui.html Manualen til 4.32

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...