Stargasm Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 takk overguard, nå tror jeg på det ;D, er vell ikke noe problem for Blizzard å finne ut hvem som har gjort sitt i BG, og hvem som slacker.. bare å ta gearet demmes
haades Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 fikk selv en 3timers ban etter 3 dager med 25-30k honor per dag hehe, men de tok ikkeno gear og hadde akuratt like mye honor før og etter ban
pax1 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 (endret) Faktum er at slik det er nå så MÅ man spille kjedelige BG's for å kunne spille arena og det er kanskje årsaken til at vi har så mange som bruker bots. Ding ding! Eller enda mer nøyaktig.. faktum er at man MÅ spille kjedelige BGs punktum. Og når man må gjøre 100vis av individuelt uinteresante og uviktige matcher blir det botting, afk, leeching osv.. helt naturlig og udramatisk. Endret 23. januar 2008 av pax1
pax1 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 MÅ du spele bg? MÅ man spille WoW?.. Det er vel ulike varianter av MÅ antar jeg
Theoneask Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Klart ikkje. Men WoW består jo av to deler, PvE og PvP. Dersom man ikkje liker PvP delen av spelet, då MÅ vel man ikkje gjer bg?
pax1 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Klart ikkje.Men WoW består jo av to deler, PvE og PvP. Dersom man ikkje liker PvP delen av spelet, då MÅ vel man ikkje gjer bg? Man "må" det på samme måte som man "må" gjøre BG for arena utstyr.... hadde det vært mulig å crafte/farme tilsvarende like enkelt så hadde jo det vært et alternativ.. men det er det ikke.
Theoneask Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 No går vel strengt tatt arena under PvP delen av spelet, men greit. Forstår jo at det finst folk som liker arena men ikkje vanlig bg. Har derimot ikkje forståelse for personer som trur at dei "må" gjer bg for å skaffe seg PvP gear sånn som dei kan bruke i PvE og bruka bots til å skaffe seg honoren.
pax1 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Har derimot ikkje forståelse for personer som trur at dei "må" gjer bg for å skaffe seg PvP gear sånn som dei kan bruke i PvE og bruka bots til å skaffe seg honoren. Igjen.... man "må" det like mye som man "må" noe som helst annet i WoW.. man gjør det enten fordi opplevelsen er gøy eller fordi belønningen på slutten er verdt det.
kafan Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Er poengløst å snakke til unger, du vil ikke få pax1 eller andre som innehar samme type holdning til å endre den uansett hvor mye du måtte argumentere for det. Og du kan like godt merke deg at han kommer ikke med argumenter i det hele tatt.
Bear^ Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Må Må MÅ! Ja det er jo slik at man MÅ spille BG/Arena for man MÅ ha det beste gearet for man MÅ være best. Samfunnet i WoW har selv gjort seg skyld i problemet fordi de selv har satt så vanvittige elite krav for å bli "akseptert".
pax1 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Er poengløst å snakke til unger, du vil ikke få pax1 eller andre som innehar samme type holdning til å endre den uansett hvor mye du måtte argumentere for det. Og du kan like godt merke deg at han kommer ikke med argumenter i det hele tatt. Holdning? Jeg sier bare at man "må" grinde honor like mye som man "må" gjøre alt mulig annet i WoW...enten fordi opplevelsen i seg selv er verd det, eller fordi det er belønninger på slutten som er verdt det. Er du uenig i det? Ingen "må" spille WoW. Ingen "må" grinde clefthoof leathers til man spyr for å få opp sin LW, ingen "må" raide 5 kvelder i uken, ingen "må" gjøre rep-grinding, ingen "må" kjøre BG hele dagen... men man gjør det fordi det enten er gøy i seg selv, eller fordi man oppnår noe ved det. Og hvis du er opptatt av argumenter så burde du vel komme med noen selv... Pff..
kafan Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Du driver med tåkeprat samtidig som du forsvarer å ødelegge andres opplevelse av spillet. Det er din holdning. Jeg har argumentert tidligere. Jeg skrev at det er poengløst ettersom du og de med samme holdning som deg er så ufattelig opptatt av dere selv og med det gir jamt faen i alle andre.
pax1 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Du driver med tåkeprat samtidig som du forsvarer å ødelegge andres opplevelse av spillet. Det er din holdning. Jeg har argumentert tidligere. Jeg skrev at det er poengløst ettersom du og de med samme holdning som deg er så ufattelig opptatt av dere selv og med det gir jamt faen i alle andre. Godt argumentert.. opp til det beste du kan prestere, tror jeg
pax1 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Samfunnet i WoW har selv gjort seg skyld i problemet fordi de selv har satt så vanvittige elite krav for å bli "akseptert". Tror ikke det er det.... tror (håper i hvert fall) at det er få som spiller/grinder etc for å bli "akseptert". Tror grunnen er genuin glede ved å se karakteren utvikle seg.. se nytt innhold.. bli bedre.
DisplayName123 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 pax1, jeg har til gode å se et eneste godt argument fra deg. Kom med det, eller la vær å poste mer tøv.
pax1 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 (endret) pax1, jeg har til gode å se et eneste godt argument fra deg. Kom med det, eller la vær å poste mer tøv. Argument for hva? Og for øvrig.. inntil du blir moderator kan du bare holde kjeft med modereringsforsøk - dette er et forum for diskusjon. Endret 23. januar 2008 av pax1
Bear^ Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 *plystrer* Et godt råd folkens, stikk hodet i en isbøtte og ro ned.
DisplayName123 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 pax1, jeg har til gode å se et eneste godt argument fra deg. Kom med det, eller la vær å poste mer tøv. Argument for hva? Og for øvrig.. inntil du blir moderator kan du bare holde kjeft med modereringsforsøk - dette er et forum for diskusjon. Argumenter for de tåpelige holdningene dine om at juks er greit. Og jeg kritiserer deg, og blir automatisk "leke-moderator"? Har ikke sett deg bidra med noe til denne diskusjonen heller forøvrig.
pax1 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Argumenter for de tåpelige holdningene dine om at juks er greit. Men herregud.. prøv å følge med i diskusjonen, da. Quayle skriver at man MÅ gjøre kjedelige BG for å henge med i Arena (og at det nok er noe av grunnen til botting - noe jeg er helt enig i), og jeg generalisere det og sier at man MÅ gjøre BG punktun. Så spør TheOneToAsk om man "MÅ spele bg" og jeg sier at man må det på samme måte som man må alt mulig annet i WoW. Selvsagt MÅ ingen gjøre noenting i WoW helt bokstavelig.. men alt som gjøres "må" man gjøre enten fordi 1) Man syns det er morsomt i seg selv eller 2) Man får noe igjen for det på slutten. Det står jeg ved, og har ennå ikke hørt noen som har ment noe annet. Derfor er det mange som ikke er spesielt opptatt av PvP i seg selv som grinder honor i BG for å få rewards som det enten ikke er mulig å grinde/crafte seg til på andre måter (PvE) - eller som i hvert fall krever mye mer innsats. Vindicator items, f.eks. Arena S1 gear osv. For øvrig.. om noen botter/er afk eller lignende så er jeg stort sett ganske likgyldig til det (selv om det ikke går en dag uten at jeg rapporterer noen AFK - hvis du ikke kan komme deg ut av startsted, i hvert fall, så kan du prøve litt hardere).. og som Quayle var inne på tidligere, så er det ikke overraskende at det blir slik når BG er er lagt opp slik det er. Ikke som i Arena hvor hver enkelt match teller. Eneste mål i BG (stort sett) er å komme seg fortest mulig ut av den med mest mulig honor+tokens/minutt. Så fort BG er over er historien for øvrig visket ut.. i seg selv så betyr de ingenting. Jeg har forståelse for at det er folk som tenker annerledes.. at det er juksing, og kan bare si at jeg håper de aktivt bruker rapporteringsmekanisme for å fjerne de fra BG. Men jeg ser ikke på det som juksing (mer latskap), og om noen har bottet seg til fullt S1 gear så er det helt greit for meg.... ikke noe jeg mister noe søvn over... håper bare de bruker det til noe aktivt og ikke bare mer botting.. slik at de kan bidra i neste BG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå