MrNilsen1986 Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 (endret) Ser mange Windows jern som sitter, og bruker ikke musa i det hele tatt. Finnes mange Hurtigtaster i Windows. Jeg kan få, og har lyst og lære meg flere. Startet med de jeg kan jeg. Føy på om du kan flere CRTL + C = Copy CRTL + X = Cut CRTL + V = Paste CRTL + A = Merk Allt CRTL + T = Nytt Vindu (FireFox, Opera) CRTL + ALT + DEL = Oppgavebehandlig Windowstast + L = Log Ut Windowstast + Pause/Break = Egenskaper Min Datamaskin PS. Fant ingen bedre kategori og paste dette i. Endret 11. januar 2008 av MrNilsen1986
kaarebeate Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Windowstast + D= Skrivebord Ctrl+p= Utskrift Det var de jeg kom på i farta som du ikke hadde tatt med, flere kommer vel etterhvert!
Zense Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 (endret) VIKTIGSTE som du MÅ kunne!: Windows-Key+E = Få opp Windows Explorer bruker den hele tia F2 = Omdåp(kalles det ifølge Nero ) ALT+F4 = Avslutt/Lukk Vindu ALT+TAB = Bytt Vindu Forresten så er det vanligvis ny tab når du trykker CTRL+T i firefox og opera. For å få nytt vindu må du trykke CTRL+N Endret 11. januar 2008 av Zense
Garanti Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Kos dere: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=347542
Skagen Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Vennligst fortsett i denne tråden. Denne tråden stenges så vi slipper mange hurtigtast-tråder. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding.
Anbefalte innlegg