Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å be noen ut


Gjest Vanskeligheter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Vanskeligheter

Men tingen er at: det er en jente jeg har gått i klasse med i 3 år (ungdomsskolen), når går vi forskjellige vgskoler. Vi har god kontakt på msn. Jeg hadde ikke så god kontakt med henne på ungdomskolen, men det har jeg nå. Jeg vil be henne ut, men syns det høres litt lame ut.

 

Hva mener dere?

Er det liksom sent å be henne ut nå, når jeg ikke gjorde det på ungdomskolen eller bør jeg følge min egen vei?

Lenke til kommentar
Men tingen er at: det er en jente jeg har gått i klasse med i 3 år (ungdomsskolen), når går vi forskjellige vgskoler. Vi har god kontakt på msn. Jeg hadde ikke så god kontakt med henne på ungdomskolen, men det har jeg nå. Jeg vil be henne ut, men syns det høres litt lame ut.

 

Hva mener dere?

Er det liksom sent å be henne ut nå, når jeg ikke gjorde det på ungdomskolen eller bør jeg følge min egen vei?

Enten kan dere jo møtes på en fest, eller spørre henne på msn. Det er så enkelt, bare spør hva hun skal til helgen, så spør du om dere skal finne på noe!

Lenke til kommentar
Gjest Vanskeligheter
Men tingen er at: det er en jente jeg har gått i klasse med i 3 år (ungdomsskolen), når går vi forskjellige vgskoler. Vi har god kontakt på msn. Jeg hadde ikke så god kontakt med henne på ungdomskolen, men det har jeg nå. Jeg vil be henne ut, men syns det høres litt lame ut.

 

Hva mener dere?

Er det liksom sent å be henne ut nå, når jeg ikke gjorde det på ungdomskolen eller bør jeg følge min egen vei?

Enten kan dere jo møtes på en fest, eller spørre henne på msn. Det er så enkelt, bare spør hva hun skal til helgen, så spør du om dere skal finne på noe!

Jeg fulgte rådet og spurte henne om vi kunne finne på noe. Hun sa det kunne vi godt, men denne helgen skulle hun utenbys, så kanskje neste helg. Tror dere jeg har klart folkens?

Lenke til kommentar
Men tingen er at: det er en jente jeg har gått i klasse med i 3 år (ungdomsskolen), når går vi forskjellige vgskoler. Vi har god kontakt på msn. Jeg hadde ikke så god kontakt med henne på ungdomskolen, men det har jeg nå. Jeg vil be henne ut, men syns det høres litt lame ut.

 

Hva mener dere?

Er det liksom sent å be henne ut nå, når jeg ikke gjorde det på ungdomskolen eller bør jeg følge min egen vei?

Enten kan dere jo møtes på en fest, eller spørre henne på msn. Det er så enkelt, bare spør hva hun skal til helgen, så spør du om dere skal finne på noe!

Jeg fulgte rådet og spurte henne om vi kunne finne på noe. Hun sa det kunne vi godt, men denne helgen skulle hun utenbys, så kanskje neste helg. Tror dere jeg har klart folkens?

Yup, du har nok klart å få en jente til å være med å finne på noe, snakk med henne til uken for å spørre hvilken dag som passer :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...