Gå til innhold

Trenger arbeidere i eRepublik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel siden dette er noe lettere medie for å skrive melding som når ut, så vil jeg bare si vi trenger arbeidere i Norwegian Healtcare, jeg sikter på 100 stk i første omgang. lønn starter på 3kr og stiger til 4-4,5 ved 2 i skill osv. Dette er ett statlig prosjekt så arbeidsplassen din er veldig sikker, og det vil bringe norge på topplista

vi har ifølge statistikken 20% ledighet så det burde være folk der ute som er klar for arbeid.

kontakt meg ingame, eller legg ut cv og velg hospitals samt skriv norwegian healthcare eller noe slikt på cv'n slik at jeg vet at akkurat du vil ha jobben. ellers blir det vanskelig å ikke spørr 2-3 ganger samme mann

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tviler på at noen vil jobber for deg med usle 3 kr i starten.

jobbet for noen der jeg fikke 12kr for arbeidet og var skill1.20

Nåja.. slik som ting er nå, får du ikke stort mer enn 2-3kr i starten. De bedrifter som gir mer, går mest sansynlig i underskudd med dagens markedskonkurranse..

Skrevet

heh hvis de gir 12 kr i startlønn så går de i dundrende underskudd... så vil du ha en jobb med 12 kr dagen som går konk etter ei uke eller starte på 3 kr og jobbe laangt frem i tid

Skrevet

Hadde det bare vært mulig å joine spillet så. Har prøvd å registrert meg, men skjer jo ikke stort. Har tilogmed fått invite som heller ser ut til å funke. Så jeg tror jeg dropper hele greia. Var intressert i starten, men nå er det bare kjedelig å vente på at jeg kommer inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...