thorvald30 Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Sitter her med en ny Nokia N95 8 gb. Innstallerte MSN (den originale?) på den, og den fungerte fint en stund. Etter at jeg oppgraderte telefonen fikk jeg ikke start på den Jeg får opp feilmelding: "Kan ikke kjøre fil av sikkerhetsgrunner" Noen som har peiling? Sikkert noe enkelt, men klarer ikke å finne ut av det
thorvald30 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 (endret) Bare å installere på nytt så funker det Nope.....Klarer ikke å innstallere dep.six...... Får feilmelding...."kunne ikke kontrollere sertifikatets gyldighet på internett. Venligst kontr innstillingene" Hvilke innstillinger?? Kommt meg inn på Sikkerhet....Sertifikatbehandling.... Vil anta at jeg skal slette noe her?? Endret 11. januar 2008 av thorvald30
Symbian_Pro Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Prøvde nettopp selv og fikk det til uten problemer... hmm. Prøv å slett dep og msn fra prog.beh. hvis de fremdeles ligger der. Så prøver du å installere på nytt. Skal ikke være nødvendig at dep kobler seg til internett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå